Avbryta Sing For Me?

Jag funderar på att avbryta Sing For Me eller åtminstonde ge den en paus. Jag känner ingen inspiration allls angående den just nu och det känns inte som så många av er som läser det gör det heller?
Men, istället har jag fått en annan idé. Helt annan, ny huvudperson, men idén poppade bara upp i huvudet och det var riktigt kul att börja skriva kap.1 som jag faktiskt redan skrivit. 
-Jag är ledsen om det är någon som läser Sing For Me, men jag hoppas att ni uppskattar denna idén ännu mer!
 
Här kommer handlingen/prologen;
 
Carrie blir tillsammans med Harry. Deras vänskap före Harrys stortid i One Direction har vid åtföreningen blossat upp och vänts om till kärlek. Det är perfekt. Som det ska va. Men Harrys tid är knapp och känslorna för stora. När bandet är som bäst tvingas Harry välja vem han ska spendera dagarna med, ett val som kan komma att vända upp och ner på inte bara Harrys, utan många andras liv.
 
-Jag är fruktansvärt dålig på prologer/handlingar, men men.
 
Så vad tror ni? Kommentera gärna vad ni tycker och gärna tips på namn då jag verkligen inte vet vad jag ska döpa denna fanficen till. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback