Slut på SepS - Prolog till Hummingbird

Nu har jag bestämt mig! Jag avslutar September Square. Det verkade inte som något vidare intresse så jag klurade på en annan idé, som fick namnet "Hummingbird". Jag fick positiva reaktioner så kapitel ett kommer ut snarast.
Jag slänger ut prologen här också:
 
Efter en barkväll försvinner plötsligt Louis. Tillslut hittar man honom i en gränd och han förs direkt till sjukhus. Men inget blir som förut. Louis minns ingenting, hur han hamnade där, och läkare drar som slutsats att han helt enkelt bara trillat i fyllan. Men Louis förändras drastiskt och när hans minne börjar tina fram håller han det inom sig istället. När han en dag kommer till studion med en ny tatuering faller långsamt pusselbitarna på plats i hans sinne, när dom trillar isär för alla andra.
What changed it all, who changed it all, and it will it ever go back to as it was?
-
Hoppas ni är taggade, det är jag! ;)


Melinda

Jag tyckte den förra var bra :) men den här låter bra den oxå ^^

Svar: Hoppas den nya inte är sämre. Tack. :)
fanficsbymeaboutonedirection.blogg.se

2013-02-02 / 15:44:23
BLOGG: http://onediirectionnff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback