Information

Jag har skrivit så det knakar i fingrarna för att hinna klart ett nytt kapitel innan jag sticker, men tyvärr hann jag inte och jag hoppas ni prkar vänta dom dagarna.
Vart ska jag nu då? Jo, imorgon, den 8:nde maj ska jag stå i Friends Arena och sjunga med till fem prinsars änglaröster. Just det, jag ska på konserten!
Kommer stanna i Stockholm några dagar och kommer därför inte hem förrän lördag eftermiddag. Kanske, men bara kanske att jag hinner putta ut ett kapitel på lördag kväll, men annars garanterar jag er nästa på söndag.
 
Jag hoppas ni alla får en bra ledighet. Att ni som ska på konserten får det grymt och ni som inte ska det lika så.
So long, så länge. Kanske vi stöter på varandra på konserten. Vem vet?
 


Alva

Å vad kul! Skulle gärna gått. Då får vi hålla ut då, haha!

2013-05-08 / 19:51:28
BLOGG: http://alvataxen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback