Thousand Roses - Prolog

Det var så länge sedan jag la ut något här, men ni ska veta att under denna långa stund har jag inte haft uppehåll ned skrivandet.
Jag har både tråkiga och roliga nyheter.
Den tråkiga nyheten är att det inte kommer komma någon epilog på My London, åtminstonde inte nu. Jag har försökt. Har skrivit om och vinklat det på alla möjliga håll, men jag blir inte nöjd. Jag får inget bra slut på det helt enkelt. Jag ber om ursäkt för detta, men jag hoppas den roliga nyheten väger upp.
 
Min nya fanfic "Thousand Roses" är påväg. Prologen får ni nu och kapitel ett kommer inom några få dagar. Jag hoppas den ska falla er i smaken och att ni fortfarande vill läsa mina skriverier.
Ni är bäst, här har ni prologen till Thousand Roses;
 
Första gången världskända Liam Payne och unga Casey möts blir det kaos. Casey får genomgå lång och plågsam smärta pågrund av Liam som gör allt han kan för att få skamen av sina axlar. Något som visar sig bli mycket svårare än han vågat tro. Båda två snärjs in i en kamp om samvete och styrka. Vem är det egentligen synd om?


Alva

Den verkar superbra!! :D

Svar: Va roligt att du tycker det! :D
fanficsbymeaboutonedirection.blogg.se

2013-10-31 / 20:50:22
BLOGG: http://alvataxen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback