Information

Hej alla mina grymma läsare!
Ni får vänta en stund på nästa del av My London. Idag sticker jag på en veckas sommarjobb och jag kommer inte hem förän kvällen den 30/6. Då ska jag skriva allt vad jag kan så att kapitlet är färdigt till måndagen/tisdagen.
Så länge får ni hade så bra. Njut av era sommarlov!
Ska jobba en vecka med Islandshästar tillsammans med en kompis. Ska bli riktigt kul och härligt att få komma tillbaka. Någon mer som ska sommarjobba?
 
I skrivandets stund har det senaste kapitlet endast fått 3 st. Glöm inte att kommentera, så har jag något roligt att komma hem till nästa söndag! :)


Alva

Å vad kul! Gillar du också hästar?
Vilken tur jag hade att det var just denna vecka för jag ska iväg på semester och kommer inte kunna läsa och jag var ledsen över att jag inte skulle kunna läsa :')

Svar: Ja, verkligen! Jag älskar hästar!Vilken bra tajming det blev.
Tack o Tack. :')
fanficsbymeaboutonedirection.blogg.se

2013-06-23 / 20:18:17
BLOGG: http://alvataxen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback