Inga kommentarer?

Jag har inte fått en enda kommentar på debut kapitlet av Thousand Roses.
Känns väldigt tråkigt faktiskt. Det är inte bara motivations sänkande utan är faktiskt också viktigt för att jag ska kunna veta vad ni gillar/inte gillar.
Det kanske låter dumt i vissa öron, men jag har jättesvårt för att publicera nytt när jag inte vet om någon läser och uppskattar. Skriva gör jag hela tiden och det behöver jag ingen blogg till.
Jag har den för att jag älskar fanfic konceptet och jag vill dela med mig av det jag skriver. Jag tycker det är riktigt roligt och skriver för fullt i mina utkast som jag så gärna vill få publicerade.
 
Så jag har några frågor till er alla:
-Varför kommenterade ni inte Thousand Roses?
-Ska jag stryka TR och börja om på en helt ny fanfic?
 
-Och vad saknar ni?
 
Skulle uppskatta det något väldigt om ni ville svara på frågorna. Det kommer göra det roligare för både er och mig. :)


Anonym

Tycker du ska puclisera den så snart som möjligt :)

Svar: Roligt och tack. :)
fanficsbymeaboutonedirection.blogg.se

2013-11-03 / 22:32:53
Alva

Som sagt var den asbra och aa, du skriver helt fantastiskt. :D

Du kanske skulle kunna kika in på min novellblogg där jag skriver noveller om hästar? :)
www.novelleromhastar.blogg.se


Svar: Tack ännu en gång! :D
Absolut kan jag göra det! :)
fanficsbymeaboutonedirection.blogg.se

2013-11-05 / 19:05:47
BLOGG: http://alvataxen.se
Alva

Kan du inte göra ett undantag och släppa nästa? Snäälla!! Jag har länkat på min riktiga blogg (inte novellbloggen) fast jag har inga läsare så det spela ju egentligen inte så stor roll ...

Svar: Jag ska släppa nästa kapitel. Har bara väldigt mycket i skolan just nu och det äter min tid. Puplicerar det så fort jag får tid. :)
fanficsbymeaboutonedirection.blogg.se

2013-11-29 / 14:23:09
BLOGG: http://alvataxen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback